Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

vydané podle ust. § 273 zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů společnosti Killich s.r.o., se sídlem Raspenava, Lužecká 350, PSČ 464 01, IČO: 25493558, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 20820 (dále i jen jako „dodavatel“)

Objednávky

Jsou závazné po potvrzení obchodním oddělením dodavatele. Cenové návrhy jsou oboustranně závazné jen na základě potvrzení obou smluvních stran. Položky, které nejsou běžně skladem, musí být objednány písemně s oboustranným potvrzením termínů a cen. U zboží které není skladem, může dojít ke změně ceny!

Od 1. září 2017 u objednávek v ČR ve finanční hodnotě menší než 100,- Kč bez DPH účtujeme poplatek, rovnající se rozdílu ceny objednaného zboží do částky 100,- Kč bez DPH - minimální hodnota objednávky je tedy 100,- Kč bez DPH. Toto opatření neplatí pro platbu v hotovosti a osobní odběr v kamenné prodejně.

Termín dodání

U položek, které jsou trvale skladem a jsou obsaženy v katalogu a není u nich poznámka, jsou dodávány v následujících termínech:

·         Osobní odběr - ihned nebo do 24 hodin dle velikosti zakázky.

·         Dodávka smluvním expedičním partnerem (do 50-ti kg/balík) odesláno do 24 hod. (doba transportu 24 hod.) při objednání do 12:00.

·         Dodávka zásilkovou službou do 48 hod.

·         Dodávka speciálně objednaného zboží 5-21 dnů. Ve zcela výjimečných případech (porucha ve výrobě, živelná pohroma, stávka atd.) si dodavatel vyhrazuje právo zrušení, popř. prodloužení termínu dodávky. Toto nemůže být v žádném případě považováno jako důvod k vymáhání následných škod odběratele. 

·         Pokud není veškeré objednané zboží skladem, je vydodáno zčásti, zákazník je informován u chybějících položek o termínu dodání a aktuální ceně. Zákazník potvrdí souhlas s termínem dodání a cenou chybějících položek, popřípadě znovu objedná.

·         V případě objednávky, která je časově definovaná s předstihem, má zákazník zboží připraveno podle harmonogramu dodávky tzv. rezervace - RÁMCOVÁ SMLOUVA.

Expedice (doprava) a balení

Zboží je pro odběratele připraveno v cenách sklad rampa Liberec. V našich cenách je zahrnuto balení do krabiček (1-2500ks), kartonové krabice a smršťovací fólie. Uvnitř dodávky je dodací list, případně faktura za zboží. U námi dodávaného zboží nefakturujeme navíc obaly ani ostatní balící materiál (vyjma dobírek). Dodáváme jakékoliv množství.

Zboží je dopravováno se všemi riziky odběratele a v případě zcizení, poškození či ztrát je odběratel povinen nárokovat vzniklou škodu na dopravní firmě. Při objednávce nad 3000 Kč bez DPH emailem, faxem, přes eshop je dopravné ZDARMA. V ostatních případech je cena dopravy (90,-) + dobírky (20,-) 110,- Kč bez DPH (132,- vč. DPH). Doprava je zajištěna firemním rozvozem nebo obchodním balíkem.

 Platební podmínky

Není-li smluvně stanoveno jinak, vyžaduje dodavatel platbu při odběru zboží hotově. Ve výjimečných případech možno zaslat proformafakturu a odběr uskutečnit proti dokladu o zaplacení (bankovní výpis). Při dovozu zboží zásilkovou službou platí zákazník dobírku u převzetí zboží hotově. U stálých odběratelů je možnost platby na fakturu za těchto podmínek - 1) Doba splatnosti je stanovena dohodou. 2) V případě, že je hodnota objednávky vyšší než 1000,- Kč bez DPH.

Množstevní slevy

Dodavatel poskytuje slevy pro velké odběry a prodejce individuálně.

Penalizace

V případě dodávky na fakturu (smluvní partneři) je splatnost 14 dnů od převzetí zboží, pokud není stanoveno jinak. V případě nedodržení termínu splatnosti faktury, účtuje dodavatel smluvní pokutu ve výši 0,05 % z fakturované částky za každý den prodlení Případ sporu či jednostranné reklamace neopravňuje odběratele k pozdržení či nezaplacení faktury. Při oboustranně odsouhlaseném jakémkoliv sporu dodavatel vrátí odběrateli případný přeplatek v plné výši, a to do 8 dnů po skončení šetření.

Zrušení objednávky, vrácení zboží

Zákazník má právo vrátit zakoupené zboží přes eshop do 14 dnů od data doručení bez udaní důvodu v původním stavu a balení, nepoškozené, bez známek opotřebení. V případě vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) zákazník platí dopravu do firmy Killich s.r.o. Americká 215, Liberec 46010. Výkresové díly a zboží speciálně objednané (např. změna povrchové úpravy) nelze vrátit ani objednávku zrušit. V případě zrušení objednávky objednané jinak než přes eshop, popř. vrácení zboží je odběrateli účtován storno poplatek ve výši 25% bez DPH z celkové částky. Storno poplatek bude vyfakturován.

Kvalitativní reklamace

Jde-li o zjevnou a dodavatelem uznanou vadu dodaného zboží, případně zboží, jež není v souladu s danými normami, je reklamace vyřízena do 48 hodin (výměna zboží). V případě sporné závady (v důsledku šetření a vyjádření výrobního závodu) je termín vyřízení reklamace do 30 dnů. Řízení reklamace se řídí Reklamačním řádem dodavatele.

Kvantitativní reklamace (balení)

Spotřebitelské malé balení (krabičky) je baleno v toleranci ±3%, velké průmyslové balení ±5% (zahrnuje tolerance elektronických vah).

Vážený zákazníku, v případě, že objednáváte zboží, na kterém je nutné změnit povrchovou úpravu (bílý zinek, dacromet atp., případně nanést těsnící lepidlo (TUFLOK atp.), doporučujeme objednat o 3-5% větší množství, než požadujete z důvodů možných ztrát při této úpravě. Chybějící nedodané množství v jednotkách kusů, nejsme schopni dodat. Děkujeme za pochopení.

Spory

Potvrzením objednávky uzavírají dodavatel a objednatel podle zákona o rozhodčím řízení a o výkonu rozhodčích nálezů č. 216/1994 Sb. v platném znění dohodu, spočívající v pravidle,  že veškeré jejich spory vzniklé z této smlouvy a nebo v souvislosti s ní budou rozhodovány v rozhodčím řízení před jediným rozhodcem podle Jednacího řádu a Poplatkového řádu vydaného spol. Cadero, a.s., IČ: 27750612 (dále jen „Cadero“) zveřejněného na internetové adrese http://rozhodci.cadero.cz/, s vyloučením pravomoci obecných soudů. Rozhodčí řízení bude vedeno jedním rozhodcem stanoveným dle Jednacího řádu spol.  Cadero, a.s. a smluvní strany tímto výslovně pověřují Cadero, aby určil podle Jednacího řádu a Poplatkového řádu rozhodce pro rozhodčí řízení založené touto rozhodčí doložkou. Smluvní strany tímto pověřují takto určeného rozhodce k rozhodování všech sporů podle zásad spravedlnosti s tím, že rozhodčí nález nemusí být odůvodněn. Smluvní strany výslovně prohlašují, že před uzavřením rozhodčí doložky měly a mají možnost seznámit se s Jednacím řádem a Poplatkovým řádem a také tak učinily a uvedené dokumenty tak považují za nedílnou součást této rozhodčí doložky. Jednací řád a Poplatkový řád se považují za všeobecné smluvní (obchodní) podmínky ve smyslu ust. § 273 zákona č. 513/1991 Sb. obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Elektronická evidence tržeb

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

Zvláštní ustanovení

Za uzavření obchodní smlouvy je považována objednávka e-mailem, telefonicky, faxem, osobně a přes eshop. E-mailová adresa získaná při společné komunikaci může být využita ke komerčnímu sdělení.

Dodavatel zůstává majitelem dodaného zboží ode dne dodání až po jeho celkové zaplacení ve výši uvedené na dané faktuře a vyhrazuje si právo v případě nezaplacení odebrat zboží zpět a vymáhat náklady s tím spojené.

Platby faktur jsou monitorovány. Spolupracujeme s centrálním registrem dlužníků.



NABÍZÍME




Reklama na internetu eBRÁNA s.r.o. Tvorba www stránek eBRÁNA s.r.o.